En fin vinröd hatt

När jag var och åt på yellow fellow, vilket var ett bra tag sedan. Hittade jag då en såå fin vinröd hatt inne på Indiska. Kärlek vid första ögonkastet och kände då att jag bara måste köpa den. Ångrar verkligen inte köpet. I alla fall fotade några bilder med hatten + några självportätt, dock så gjorde jag bilderna i svartvitt. Så färgen på hatten syns ändå inte. Förlåt för att jag har varit borta ifrån bloggen i snart en månad, men nu är jag tillbaka i blogg världen. 
 
Vad tycker ni om bilderna? 

Kommentarer
Postat av: Tina

Fin!!

2015-11-25 @ 21:19:58
URL: http://designbymoritz.se

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback