En helt onödig dag

Återigen fredag, har inte gjort något roligt idag. Bara städat, kollat på en film, mys med mina katter, bloggat, ätit tacos och kollat på tv. Ska snart åka och hämta syrran som har varit hos en kompis. Kunde lika gärna ha sovit bort hela dagen och vaknat upp imorgon. 

Mår för tillfället inte helt hundra. Känner mig helt tom i hela kroppen, känner mig ensam och massor av andra känslor har jag inom mig. Vill hitta på saker, men samtidigt vill jag bara vara hemma där jag känner mig trygg. Kanske kommer ett mycket längre inlägg om det jag känner och hur jag mår. 

Hoppas eran dag har varit toppen! 

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken fin hatt :)

Svar: Tack :)
Elin Karlborg

2015-12-12 @ 03:54:35
URL: http://fridanyburgs.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback