Hollister & M.A.C

Onsdag redan igen. Dagarna går så himla fort nu för tiden. Redan helg snart och nästa vecka är det äntligen min tur att ta sportlov. Redan på fredag egentligen för min del, åker till min kusin med mamma på fredag morgon. 
 
Tre saker som jag köpte i Stockholm är det på bilderna. En concealer & ett läppstift ifrån M.A.C. Älskar både concealer och läppstiftet så fin färg. Den tredje saken är en body mist ifrån hollister för bara 58kr blev den min ett kap enligt mig själv. Köpte även en jacka/kappa ifrån River Island, men den får ni se i ett annat inlägg.  
 

Kommentarer
Postat av: Josefine Hellgren

Vilken fin färg på läppstiftet! :)

2015-09-15 @ 08:47:42
URL: http://gossanfoto.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback