Tv-Serie Tips: Revolution

Serie: Revolution
Gener: Science Fiction ¦ Drama ¦ Action
Säsonger: 1 
Betyg: 7.5/10 
Skådespelare: Billy Burke ¦ Tracy Spiridakos ¦ David Lyons ¦ Giancarlo Esposito ¦ Elizabeth Mitchell ¦ m:fl 
 
Denna serie började jag kolla på av en ren slump. Dock så fastnade jag för den direkt efter första avsnittet. Vilket jag inte alls ångrar. Säsong 2 började för 2 veckor sedan och jag ska idag se på tredje avsnittet. 
 
Har ingen aning om vad jag skriva om denna serie, den är väldigt svår att beskriva. Man måste liksom nästa se på den själv för att fatta vad den handlar om. Visst jag har sett den och vet vad den handlar om men att skriva ner den i textform är betydligt mycket svårare. 
 
Detta är ingen serie som har blivit så jätte hypad bland alla serier där ute som finns. Och vad jag menar med det är att inte så många vet om att den finns. Det är så jag tror det är. Dock så vet jag inte om det är så.
För att besrkiva lite vad den handlar om så är det att hela världen blir utan ström och man måste nu lära sig att leva utan all ström och elektriska saker som finns. Dock så finns det några personer som vet att man kan sätta på strömen ingen, så säsong ett går ut på att de ska stätta på strömen. Eller något åt det hållet. 
Serien innehåller lite romantik, krig, action, oväntade saker... Ja och massa mer. Inte för att jag är den bästa på att beskriva serier utan att berätta för mycket. Vill bara säga att ni som gillar drama, action och science fiction serier borde verkligen kolla in denna. Ni kommer inte bli besvikna. Ett tips är att kolla in trailerna med. 

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback