Happiness Overloaded

 
OH MY FRECKING GASH I CAN'T BELIEVE IT. 
Idag är det ingen vanlig dag för jag fixade biljtter till självaste The Wanteds konstert nästa år i fryshuset. Ska äntligen få se dem live och se dem i verkliga livet framför mina ögon. Ska gå med Elin och vi kommer få världens bästa dag den dagen, kan ju inte bli bättre. LÄÄÄÄÄNGTAR. Så den 16 februari 2014 står vi inne i fryshuset och är super glada och sjunger med till alla låtar och skriker oss hesa. 
 
Någon av er läsare som ska se The Wanted? 

Kommentarer
Postat av: Emma

har du övergett one direction helt eller ska du gå på deras konsert också? Du kan ju inte gå på båda ...

Svar: Nej, jag har inte övergett 1D de kommer alltid komma först på listan. Ja, jag ska gå på båda konserterna och jo visst kan man gå på båda är inget konstigt med det :D
Elin Karlborg

2013-10-11 @ 18:18:56
Postat av: frida

bloglovinbyte?:) kommentera om du lägger till mig så lägger jag till dig med !

2013-10-27 @ 13:31:50
URL: http://fridalexandra.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback