3 nya saker

 
Fick hem dessa saker i veckan. Ansiktsprodukterna har jag haft innan, men beställde hem nya för någon vecka sedan och de kom i måndags. Naglacket beställde jag sammtidigt som ansiktsprodukterna. För er som vill veta vad naglacket heter så heter det The Impossible, det är ett sand naglack och för er som inte vet vad det är så får ni söka på det. 
 
Pudret kom idag tillsammans med en vårjacka som jag betällde, men jackan var förstor så ska skicka tillbaka den och byta storlek på den. I alla fall pudret är ett puder man har över foundationen och det gör att man inte ser så oljig ut i ansiktet. Har hört mycket bra saker om detta puder och många youtube beauty kanaler tycker det är bra. Tänkte i alla fall jag med testa det och se vad jag tycker om det. 

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback