Olika Ljussättningar

 
Bara för att Emma vill att jag ska blogga så för jag väl ta och göra det då. Dessa 3 bilder fotade jag till ett uppdrag i skolan förra veckan. Gillar den bilden i mitten mest, fast det andra är snygga de med. I morgon skola igen. Blir nog att redigera lite bilder till redovisningen vi har på torsdag. Har även idrott imorgon med, efte den åker jag nog hem och städar. Måste även packa ner lite saker med, eftersom att jag ska till Elin på torsdag för en tjejkväll, med de bästa tjejerna. Ska i alla fall försöka att blogga imorgon med. 

HÄR HAR DU NU ETT INLÄGG EMMA! NÖJD NU? 

Kommentarer
Postat av: Emmma

AS NJÖD! :DD

Svar: Vad bra :D
Elin Karlborg

2013-03-26 @ 22:36:55
URL: http://fotoemmma.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback