Bad & Packning

Dagen idag har bestått av lite packning ut till husvagnen och på det har jag även badat i poolen. I morgon åker jag iväg på en husvagnssemester iår igen. Har dock lite kvar att packa och känner att jag redan börjar bli trött, hur kommer jag orka att packa det sista? 
 
Just nu håller jag inte på att packar som jag egentligen borde göra. Istället sitter jag framför datorn och fixar tidsinställda inlägg till er läsare, så att bloggen inte står tom. Vet inte hur många inlägg jag gör. Om det finns något vettigt täckning på mobilen (som jag nu har fått tillbaka, men den är fortfarande knäpp) så kommer jag att blogga ifrån den. Kommer kanske plocka med mig skoldatorn och då kan jag även lägga upp vettiga bilder med. 
Nu ska jag fortsätta fixa inlägg till bloggen och sedan packa det sista. 
 

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback