Snöskottning

Förlåt för att jag inte har bloggat, men http://blogg.se">http://blogg.se">http://blogg.se">blogg.se appen krånglade och jag kunde inte logga in. Nu är jag i alla fall tillbaka och jag ska verkligen försöka att lägga upp minst två inlägg varje dag för att få ett mer flyt i bloggandet.

Skola idag igen. Hade idrott i simhallen där de körde livräddning och simning. Dock var jag inte med. Blir att göra det när vi har kompletterings vecka. Efter idrotten åkte jag hem och funderade på hur jag ska fota min bild till uppdraget vi har och jag har nu äntligen kommit på vad jag ska göra. Får nu bara hoppas att den kommer bli bra. Just det skottade bort lite snö ifrån garageuppfarten, jobbigt, men mamma och pappa blev ju glada och det är väl huvudsaken.

Nu ska jag ta och sova. Känner att det behövs, är riktigt trött. Godnatt alla läsare.


Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback