Rihanna

 
Denna helg har jag lyssnat på Rihannas nya album och jag gillar det. Vissa låtar är bättre än andra, men hon har ju levererat ännu en gång jätte bra låtar som hon alltid gör. Vet inte riktigt när hennes album kom ut, men tror det var ett tag sen. Det negativa är bara att det inte går att lyssna på hennes nya album på Spotify, men det finns ju alltid YouTube
 
En låt som jag verkligen gillar/älskar är låten Stay. Hörde allra först Zara Larsson göra en cover på den låten och efter det sökte jag på den låten fast med Rihanna i stället och den var lika bra som Zaras cover. 
 
Phresh out the runway 
 
Stay
 
Right Now ft David Guetta 

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback