Body Scrub

Ett av målen medans vi var i Söderköping var att åka till affärren Dollarstore. Det är nästa som mini ullared kan man kalla det som. Tyckte det mesta var ganska billigt och jag hittade en del saker. I alla fall så hittade jag denna body scrub ifrån Gunry. Har nu testat den och tyckte den var riktigt bra. Den tar bort den döda huden på kroppen och gör den fräsch och len. Köpte den mest för att ta den den döda huden på kroppen så att brännan sitter och håller längre, vilket jag tycker att den har gjort. Denna kostade 20 kronor och det var ganska billigt för denna.
 

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback