Justin Bieber Concert 23 April 2013 Sweden

 -collage gjort av mig & bilderna kommer från we♥it- 
 
Igår var det en utav de bästa dagarna i hela mitt liv, eftersom jag såg självaste JUSTIN BIEBER LIVE I GLOBEN. Herregud säger jag bara vilken GRYM KVÄLL DET VAR. Tror nästan jag dog ett tag när han kom i på scenen i sina vingar. Han var i alla fall SJUKT BRA live och jag är på nytt kär i honom. KAN INTE FATTA ATT JAG HAR SETT DENNA KILLE I GLOBEN IGÅR, det går liksom inte in mitt huvud att det verkligen är sant. Känns mer som en dröm. 
 
Idag efter skolan kollade jag igenom filmerna jag filmade igår. När jag kollade på den första filmen bröt jag ihop i tårar och sitter just nu och gråter ibland bara för att jag inte kan se honom igen, men är ändå GLAD ATT JAG HAR FÅTT CHANSEN ATT SE HONOM
 
 

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback