Föreläsning imorgon

Ett sista inlägg för idag får bli ett med text. Idag då var det först skolfoto och ja kan ju säga att det var nog det konstigaste skolfoto jag har varit med om. Efter det gick min grupp bort till de nya lokalerna och diskuterade om 1900 - talet. Mat efter det blev att att ta pannkakor som jag brukar göra på torsdagarna. Efter det de nya lokalerna och typ bara slappa och skämta, skratta. Molly och jag skattade tills vi fick ont i magen typ. Sist blev det att gå tillbaka till skolan och få ett till program till våra datorer. Denna gång blev det After Effects och så har vi något annat film redigerings program. Alltid kul att lära sig nya program.

Imorgon blir det att gå till Arbis och ha föreläsning om vad vet jag inte riktigt men det har att göra med religion och sammhällskunskap att göra.

Nu ska jag i alla fall sova, men innan det ska jag lyssna på LWWY.


Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback