Teen Wolf

 
Ännu en bra serie som jag kan rekommendera till er läsare. Man kan för det första säga att jag drogar serier. Tycker nog personligen att det är bättre att kolla på serier än film. 
 
Denna serie går på MTV och heter Teen Wolf. Serien handlar om Scott som är en helt vanlig 16-årig kille som en dag blir biten av en varg, eller det är det alla tror. Fast det är i själva verket något helt annat han har blivit biten utav. En dag börjar det en ny tjej i skolan och Scott blir genast förälskad i henne. Hennes familj har dock en hemlig som varken hon eller någon annan vet om och vad det är får ni se, om ni kollar på serien. 
 
Som sagt en bra serier med kärlek, mord, drama och andra mystiska saker. Om ni tycker att det låter som en bra serie borde du verkligen titta. Själv är jag på säsong 2 och jag kollar på serien HÄR.

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback