Förkärlek till pojkband - The Wanted

Idag är det en ny dag och även dag fyra på Förkärlek till pojkband. I alla fall idag tänkte jag berätta lite om ett band vid namn The Wanted och kanske någon/några utav er läsare känner igen dem. Eftersom att de är ganska stora tror jag. 
 
The Wanted ↓
 
 
Varför gillar jag The Wanted? 
 
Jo, det ska jag berätta för er. Det hela började nog med att jag lyssnade på One Direction och sedan dök de upp någonstans på youtube. I alla fall så gillade jag dem då även om det inte direkt fanns något album ute och de hade bara släppt en singel... vilket är låten ovanför. Tror nog att de flesta har hört den låten någon gång i sitt liv. Som sagt efter det var jag som fast och de kommer från England med... vilket sammanträffande. Känner på mig att jag bara lyssnar på pojkband som kommer ifrån England, men så kan det vara ibland. 
 
Deras musik är ju bara för bra, härlig och superdupermegabra. De ser ju också bra ut med och just det Nathan Sykes är ju bara för snygg och söt... DÖÖÖR lite när jag ser honom i varje musikvideor. Snart kommer de även med släppa deras andra album och förhoppningsvis kommer det vara lika bra som det första albumet är. Annars då så vet jag inte alls mycket om de, är inte helt besatt än som jag är med One Direction. 
 

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback