Förkärlek till pojkband - One Direction

Som ni kanske redan vet så har jag en förkärlek till pojkband som One Direction ni vet. I alla fall så gillar jag flera än bara One Direction. Varje gång det skapas ett nytt pojkband i X Factor UK blir man direkt förälskad i de och det just det som händer mig. Inte för att de här inläggen kommer att vara så intressanta framöver, men gör det mer för att ha något att blogga om och sedan visa er vilka pojkband jag gillar. 
 
Varje dag framöver kommer jag då att lägga ut ett inlägg om pojkband och hoppas ni kommer att gilla det. Idag börjar jag med One Direction.
 
One Direction ↓
 
 
Varför gillar jag One Direction?
 
Jo, andledningen till att jag gillar dessa killar är för att deras musik är verkligen jättebra och helt underbar + att deras personligheter är ju bara för underbara. Pluset är ju att det ser bra ut, men det gör ju i stort sett alla kändisar.
 
Har gillat 1D sedan i mars 2011 vilket är en väldigt lång tid och jag har i stort sett varit med sedan i början av deras kariärr och kommer alltid att stötta dem i deras kariärr. Känns alltid bra att vara en utav de få som visste vilka de var då på den tiden, men nu vet hela världen vilka de är och deras fanbase bara växer och växer för varje dag som går, helt offattbart egentligen. Kommer ihåg när jag skulle söka på de och typ inga bilder alls kom fram eller videos kom fram och man bara längtade tills något nytt skulle läggas ut. Idag finns det tusentals om inte miljontals utav bilder och videor på dem och nu hinner man knappt kolla på någon innan något nytt dyker upp. 
Liksom vad vore världen utav dessa killar? Vad skulle jag då lyssna på? 
 
Nu har ni även fått en liten beskrivning om dem med. Hopps ni nu kommer gilla denna idé jag har och om ni undrar något är det bara att kommentera. 

Kommentarer
Postat av: Molly

Älska låten! <3

Svar: Älskar låten med :D<3
Elin Karlborg

2012-11-27 @ 08:09:52
URL: http://audere.devote.se

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback