Förkärlek till pojkband - Emblem 3

Idag är det dag tre på Förkärlek till pojkband. Idag tänkte jag då berätta om dett band vid namn Emblem 3 och de är just nu med och tävlar i X Factor US. 
 
Emblem 3 ↓
 
Deras audition låt på X Factor US. Spola fram till 4:20 för att se när de går upp på scen till juryn. 
 
Varför gillar jag Emblem 3?
 
Jag gillar Emblem 3 för att musiken de gör varje gång på X Factor blir verkligen riktigt bra och de har ett eget sound. Jag hoppas även på att de kommer få ett skivkontrakt efter X Factor så att man kan få höra andra låtar som de har skrivit och sedan att fler ska börja gilla dem. Låten som är här ovanför har de skrivit själva och den är vekligen bra. Har också följt med de under hela ders resa på X Factor och kommer fortsätta att göra det. Kort beskriving, men finns inte så mycket mer att säga om de. 
 

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback