Stockholm

Hej på er alla!

För det första vill jag säga att jag håller på att fixa med alla gamla blogginlägg och designen. Fast det var inte det viktigaste.

Idag då, vad har jag gjort då. Jo, gick först upp klockan 5. För att sedan fixa mig och sedan gå upp till skolan, för att alla nior skulle till Stockholm. Resan dit gick bra fast det blev lite långtråkigt till slut. När vi kom fram gick våran buss till det tekniska museeumet, var kul att gå runt och kolla på lite olika saker, men det bästa var 4D filmen vi fick se. När vi var klara där åkte vi till riksdagen och fick en guidad visning och när den var klar gick vi till kammaren och kollade på bär det körde debatt om något och frågestunden var det 5 ministrar med.

När vi var klar där fick vi fri tid på stan tills klockan kvart i sju och då skulle vi träffas vid Oscarsteatern för att kolla på Monty Phyton's Spamalot. Kan säg att den teatern/musikalen var väldigt var och den rekommenderas. Blev såklart en hel del skratt med. Teatern tog slut vi gick till bussarna och det är här jag sitter just nu. Kan inte skriva mer så hörs imorgon.

Kram Elin


Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback