Ledig i 2 två veckor

Woho fredagen är slut och jag ska till fjällen om typ 7 timmar. Är ju som sagt ledig nästa vecka och efter det är det påsklov, hur skönt låter inte det då? Kommer ju kännas konstigt att komma tillbaka till skolan efter lovet.

Idag då har jag packat ner hela mitt rum känns det som. Har en stor jäkla väska full med alla kläder och lite andra saker, datorn ska med, kameran och "lite" mer saker typ ska med. Blir ju att gå upp tidigt och kolla så att allt är med.

Bloggnigen vet jag inte hur den blir utan får se hur 3G nätet är uppe i skogarna, men förhoppningsvis hoppas jag på att det ska fungera någorlunda bra, fast det är sånt som märks. Nu måste jag sova om jag nu får plats i min säng eftersom att två katter har parkerat sig i den och vill inte flytta.
Godnatt alla läsare.

Kram Elin


Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback