Senaste dagarna

Hej på er alla läsare.

Har varit jätte dålig på att bloggat. Men har gjort andra saker. Eller okej där ljög jag lite, har typ inte gjort någonting alls, bara slappat och tagit det lungt. Vad har jag gjort då?

Jo, jag har gått och blivit beronde av The Vampire Diaries. Typiskt, eller nej det är det inte precis. Säger bara att det är en MEGA SUPER BRA serie. Har både sett säsong 1 & 2. Håller just nu på och ska kolla på säsong 3. Hörde också att säsong 4 skulle komma på tv nu i höst. Som sagt rekomenderar alla att kolla på den serien.

Vad har jag gjort mer då? Ehh, typ inget mer. Bara kollat på The Vampire Diaries.

Idag har jag solat lite och sedan fotat. Hoppas ni läsare har haft några roliga dagar i alla fall.

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback