American Horror Story

Hej på er!

Här bloggar man dåligt, men har faktiskt inget att blogga om just nu.

Men ska kolla på American Horror Story nu som är en skräck serie, blir att kolla första avsnittet snart. Kollade igen om det förut lite snabbt också. Kan säga att jag höll på att dö... hahaha nää, men gud så läskigt det är, även om det är spännande på samma gång. Ska bara se serien iaf även om jag inte kommer kunna sova på ett bra tag. Får se hur det går kanske blir att sova med lampan tänd...hahah. Som tur ser man den med syrran men hon kommer inte kunna sova sen inatt.


Kram Elin


Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback