Film snart

Ska snart titta på en film som ska gå på kanal 5. Hoppas den är bra bara, såg ettan igår på tv:n och tvåan skulle gå idag. Skola imorgon med och det gillas INTE, skulle så gärna vilja ha en till veckas lov.

 Idag har jag i alla fall bloggat mycket och bara så att ni ska veta så ska jag försöka att bli bättre på att blogga, men då måste ni kommentera lite mer annars blir det inte lika kul. Nu snart börjar fimen. Kanske släger in ett kort inlägg innan jag går och lägger mig, men det är sånt som märks.


Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback