Konstnär

 
 
Tänkte nu lägga upp min bild som visades på Stockholmmässan / Fotomässan 2012. Bilden säger i stort sett allt egentligen. Känndes faktiskt väldigt konstig att se sin egna bild på Fotomässan och att flera olika personer som nu har sett den och förmodligen tyckt att den har varit bra. Nu hänger bilden i skolan så att jag ser den varje dag. Känner mig också lite stolt, eftersom att det är väldigt stort att få ha sin bild hängades på Fotomässan i 3 dagar. 
 
Tycker ni läsare om bilden? 

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback