Sunny day

Hej på er, idag vart det ganska dåligt med bloggandet, men jag visste inte vad jag skulle blogga om heller.

Idag var det skola, fick en inställd svenska lektion och innan den lektionen har vi lunch så vi hade ganska lång håltimme. Så Linda och jag gick till macken och sen hem till henne och sist hem till mig, där vi hoppade lite och solade, hahahah. Som sagt var det fint väder idag med och det är ett plus om det bara kan hålla i sig nu. Sista lektionen hade jag tyska och vi fick sluta 25 minuter tidigare, eftersom att lärarens dator inte kunde visa den filmen vi skulle se, så vi fick då sluta tidigare. Gick hem och kollade på tv och datron lite.

Imorgon blir det att gå upp till skolan halv 9 för att göra den muntliga delen i engelska. Efter att jag har gjort det blir det att gå hem tills nästa lektion som börjar och då blir det att gå upp till skolan igen. Slutar halv 4 imorgon om inte bilden blir inställd, men det är sådant som märks imorgon.

Nää, nu blir det att stänga av datorn och bädda ner mig i sängen min. Godnatt.


Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback