En helt vanlig dag

Ska snart sova, tror jag.

Idag var det skola först, har ju bara tre lektioner på måndag också så det är ju skönt. Sluta skapligt gör vi med.

Efter skolan gick jag hem och gjorde typ inget förutom det vanliga som att sätta sig vi datorn. Skulle fota idag, men hade ingen inspiration till det. I alla fall när mamma kom hem blev det att beställa hem lite kläder från H&M, kollade även runt lite på Nellys hemsida om det fanns någon snygg skolavslutnings klänning och som tur fanns de det. Blir nog att beställa hem de två som jag fastnade för och se vilken som blir bäst.

Annars har jag inte gjort något speciellt, måste åka till stan någon dag med och kolla om det finns något snyggt att köpa.

Detta bli dagen sista inlägg för idag. Hade besöks rekord idag med, kul det att ni gillar min blogg och om ni undrar någon är det bara att kommentera.

Godnatt

Trackback