Äntligen hemma ifrån Idre

Hej på er alla.

Kan börja med att säga att jag och familj en har haft en KANON vecka i Idre. Med mycket sol och bra väder.

Okej, det var ett tag sen jag och resten av familjen kom hem då, men orkade inte att blogga då. När vi kom hem sprang syrran och jag direkt och kolla om våra katter var hemma. Fast det var de inte, så istället hjälpte vi till och plockade ut alla saker i bilen. Efter det vart det mest att slappa för min del, kollade lite på mobilen och lite andra saker. Katterna kom hem tillslut och vad jag har saknat dem. Senare sen på kvällen vart det lite hemmagjord pizza, GOTT.

Nu ligger kg i sängen med en av katterna tätt inpå mig, fast det är bara mysigt. Snart blir det att sova.
Godnatt alla läsare och hoppas ni kollar i morgon med.

Bilder från Idre kommer antingen i morgon kväll eller nästa vecka någon gång.

Kram Elin

Trackback