Klippa Ut Saker Är Inget Roligt

Ja som det står i rubriken det är inget kul att klippa ut saker, men som tur så blir ju resultatet mycket bättre sen. En annan negativ sak är att det tar tid när man ska hålla på och göra andra saker med. Och det är just det jag gör hela tiden... håller på med andra saker sammatidigt som jag gör något annat. Som att klippa och kolla på dator, det är ingen bra kombination kan jag säga er...hahaha.

Bytte header, visst den andra var också snygg men tycker bättre om den här. För er som undra vart jag har gjort den någonstans så har jag gjort den i ett program som heter gimp, (det är gratis att ladda ner)Redigeringsprogramet är i stort sett som photoshop.

Undra en sak också, skulle någon tycka det vore kul om jag gjorde en "gimpskola" här på bloggen? Där jag lägger ut tips, hur man gör roligare texter, en header, mm. Ja ni fattar nog, om ni skulle tycka det vore kul skriv en liten kommentar i detta inlägg.

Kram Elin
 


Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback