En händelserik vecka

Denna vecka har det hänt en hel del. Tänkte jag kunde berätta vad jag har gjort i veckan. 

Måndag 
I måndags var jag bara hemma och chillade. 

Tisdag 
Besökte vårdcentralen och pratade med en läkare. Så nu äter jag anti-depressiva tabletter mot depressionen jag har (Nedstämdhet, ångest, panikattacker, självmordstankar, dödsånges är bara några av sakerna). Så mår inte så värst bra förtillfället. Ska också börja gå till en psykolog. Måste komma på rätt spår i livet. Efter det åkte jag till gymmet och var där. Sedan hem och sova typ. 

Onsdag 
Började dagen med att bli godkänd i matematik 2b. Gud vad skönt det känns. Efter det hem och inte göra något speciellt.

Torsdag 
Det var en jobbig dag eftersom att det va begravning utav min kära farmor. Saknar henne väldigt mycket och det känns ganska tomt. Torsdagen var en dag i sorg. Må farmor vila i frid <3

Fredagen 
Började pappa och jag smått rensa farmors hus. Annars hände det inget mer den dagen. 

Lördagen 
Rensa ännu mer i farmors hus. Hela dagen gjorde vi faktiskt det. Åt tacos på kvällen och tittade på Melodifestivalen. Tycker absolut att rätt låtar gick till final. 

Söndag 
Idag var jag i kyrkan på en gudtjänst och efter det fika. Sedan hem och efter det har jag sovit hela dagen. Mår inte så bra har åkt på någon förkylning och lite feber. 

Hoppas eran vecka har varit toppen bra! 

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback