Dag 2 på höstlovet

Idag var det tänkt att jag skulle göra massor av saker, men lyckades istället sova bort hela förmiddagen som vanligt. Hann inte med allt för mycket idag utan hann bara laga mat och sedan åka till farmor för att fika och spela kort. Har också kört med släpvagn kopplad till bilen för första gången idag. Lite halv läskigt, men det gick helt okej. Sen efter det har jag bara chillat framför tv:n. 

Imorgon har jag tänkt att göra alla saker som jag hade tänkt att göra idag istället. Blir nog också så att jag kanske hår ut och fotar lite bara för att ha lite blider till bloggen. 


Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback