Kemi provet klart

Ja, detta blir då sista inlägget för idag.

Var skola idag igen efter 4 dagars ledighet. Gjorde bara tråkiga saker i skolan. Kemi provet är nu klart. De andra i min klass har gjort det för länge sedan, men jag var i Idre när de gjorde det, så idag passade jag på att göra det. Måste plugga hela veckan och nästa med eftersom att vi har biologi prov på torsdag. Nästa vecka har vi ett religions prov och så har vi ett musik prov.

Hur ska detta sluta? Kommer typ vara död innan denna vecka är slut. Är som många andra väldigt trött på skolan. Längtar tills den 15 juni då vi slutar.

Kom hem kollade på tv, gick sedan ut och solade. Tror jag brände mig lite eftersom att jag typ är jätte varm just nu och kan inte sova pga att det är varmt.
Fotade lite idag med, bilder på det får ni läsare imorgon.

Nu blir det att läsa en One Direction fan fic och sedan sova. Om jag nu kan det.

Trackback