Day 2 of 1D

2. Have you ever cried over the boys?



Dag 2 idag då,. Har jag någonsin gråtit över killarna svaret är då ja. Kan ju säga att det inte var glädje tårar direkt utan mer att jag verkligen vart riktigt ledsen.

Har gråtit 2 eller 4 gånger över de. Första gången var när Harry grät på deras dokumentär eftersom han hade fått massa hat efter deras uppträdande på en tv-show som de sjöng live på. Det han fick massa hat var för att de tyckte att han inte alls hade sjungit bra O.S.V. I alla fall när han grät där i dokumentären så började jag med att gråta eftersom att han inte alls förkänade de hat kommentarerna han fick. Visst jag såg deras uppträdande och det var så bra, även att man såg att Harry var jättenervös och då menar jag jättenervös.

Andra gången jag grät var när de var men på Kvällen är din och en tjej fick träffa de när de var i Sthlm. Då efter när det klippet var slut började jag stor gråta, eftersom att det var då jag kom på att jag aldrig kommer få träffa dem. Och Julia Jolines kopmis kom fram till mig och undrade hur det var. Efter det såg jag det klippet igen och började gråta igen pga av samma sak, så varje gång jag har sett det klippet har jag börjat gråta.

Trackback