Day 1 of 1D

1. Who's your favourite member and why?




Svårt att välja kunde inte välja en utan får bli 2 utav killarna. Mina favoriter i One Direction är Niall Horan och Zayn Malik. De är mina 2 favoriter.

Varför tycker jag det då? Jo det är för att de verkar så härliga på något vis av sig.

Varför jag gillar Niall så mycket är hans skratt och så fort han skrattar i deras videos å skarttar jag med. Och han är också mega söt och snygg på alla bilder.

Zayn hoom gillar jag för att han verkar så "cool" och lugn på något vis av det jag har sett av honom. Fast han kan även vara den roliga bland grabbarna. Sm sagt han är också skjut snygg och söt.

Till slut vill jag bara säga så att ingen missförstår; jag gillar faktiskt alla killarna på olika sätt, men Zayn och Niall är mina absoluta favoriter av killarna. 
Trackback