Måndag snart igen

Snart är det måndag och skolan väntar denna vecka med. För det första vet jag knappt vad vi har för läxor heller. Det enda jag vet är att vi har nationella muntliga i engelska på onsdag, tror ja det var och nationella uppsatsen på fredag. Måste plugga på kemin med eftersom att jag var i Idre när de andra gjorde provet.

Helgen har i alla fall varit bra. Var i Tranås i lördags och shoppade lite, fick med mig 3 tröjor hem och några bh:ar. Bild på det får ni imorgon. Träffade även Linda och hennes mamma inne på Lindex när vi var i Tranås. I dag då har jag inte gjort något speciellt bara tagit det lugnt. Sett på en film och ätit jordgubbar med vaniljglass, gott.

Nu ska jag se om Big Brother avsnittet har kommit ut på TV4 play för i sånna fall tänkte jag kolla på det.

Godnatt alla gulliga läsare och era kommentarer är alltid lika kul att läsa så fortsätt med att kommentera.

Trackback