Imorgon är det en ny vecka

Bilder ifrån gårdagens fotografering kommer komma under nästa vecka. I alla fall idag har jag suttit och skrivit resecioner hit och dit känns det som, men nu ätligen är det klart och det ska i morgon lämnas in. Känner också att jag är dålig på att blogga, så måste bli bättre på det. Ska försöka att lägga upp minst ett inlägg nu framöver även om det då kan bli ett och annat mobilinlägg... men vad gör det när blogg.se nya app är så mycket bättre. Känns som att man bloggar direkt i datorn. Nog om det. Ska nu sova och vara pigg inför imorgon då det är en ny vecka. 
 

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback