What did I do today

Blev inget bloggade idag direkt, blir bara detta inlägg. Hoppas att det duger i alla fall. Idag har det varit extremt varmt ute, jag har solat, städat mitt rum, ätit mat & glass. Har även hunnit med att träffa några kompisar med Joline och vi planerade då lite saker tills imorgon. Har också kollat på två avsnitt ur en serie. 
 
Nu sitter jag framför datorn och ska spela lite The Sims innan jag går och lägger mig och sover. Imorgon är det midsommar och får se om jag bloggar då, beror lite på. I alla fall så ska jag åka och handla lite i morgon och fixa det sista till i morgon med. Sen åker jag och familjen bort till några kompisar och firar midsommar som alltid. Hoppas ni läsare får en bra midsommar och bra väder. 
 
 
 
 

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback