Ute hela dagen

VIll bara säga förlåt för att jag inte blogga något igår, eller la ju bara upp ett inlägg med bilder. Anledningen till att jag inte bloggade något var för att jag var ute hela dagen och solade. Kunnde ju ha bloggat ifrån mobilen, men batteriet dog och jag orkade inte efter det gå in och sätta i den i laddaren. Senare sen på kvällen åkte vi och handlade och kom inte hem förns nio. Sedan efter det gick jag direkt och kollade på ett avsnitt ur en serie + att jag hade huvudvärk. Ja, så det gjorde jag igår. 
 
Idag ska jag försöka att få upp lika många inlägg som jag fick i måndags och jag ska lyckas med det. 

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback