Tonight we´re like satellites

Har ju inte bloggat på snart en vecka, vilket är katastrof. Men har inte gjort något superkul denna vecka. Tänkte i alla fall berätta vad jag har gjort de dagarna jag inte har bloggat. 
 
ONSDAG
Kommer inte ihåg vad jag gjorde denna dag riktigt. Vet bara att jag åkte på två timmars mattelektion i Mjölby. 
 
TORSDAG 
I torsdags gick vi in i Oktober månad, gud vad tiden går fort. Känns som att det var sommar nyss.
Bestämmde mig för att ta en runda i skogen med kameran och leta efter något kul att fotograferna. Slutade med att jag fotade skalbaggar med ett close up filter. Bilderna kommer ni få se antigen imorgon eller någon annan dag nästa vecka. 
 
FREDAG 
Började dagen med att dammsuga hela huset och städa mitt rum. Åkte sedan in till Linköping och dansade med Stina, Linda och Jenny. För er som inte vet så har jag börjat dansa varje fredag. DANS ÄR LIVET!  
 
LÖRDAG
Igår var det en tråkig dag, visste inte riktigt vad jag skulle göra. På kvällen var det i alla fall bestämt att jag, mamma och pappa skulle till Linköping för att se på bio. Eftersom att min syster hade tjejkväll hemma. Innan bion åt vi på en restuarang och filmen vi såg var Maze Runner: The Scorch Trails. En riktigt bra film. 
 
SÖNDAG
Idag har jag pluggat matte hela dagen i stort sett. På eftermiddagen åkte familjen till farmor och hälsade på. Målade också farmors naglar i en fin rosa färg. Ska snart gå och lägga mig. Kanske se på en film innan jag somnar. Imorgon är det måndag igen och då ska fota Lindas balklänning.
 
Hoppas eran vecka har varit toppen! 
 

Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST

Vad mysigt i skogen! :)

2015-10-05 @ 10:18:05
URL: http://matildays.se
Postat av: Skogsraah ☾

Låter som en bra vecka :)

2015-10-05 @ 12:30:00
URL: http://skogsraah.se
Postat av: Dixi Wonderland

Så fina bilder :D

2015-10-05 @ 13:24:38
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: Louise

Låter som en bra vecka :)

2015-10-05 @ 18:56:44
URL: http://louiseamanda.se

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback