Morphe Brushes - 35T

Dåligt bloggade från min sida, men har inte haft något roligt att berätta för er. I alla fall i fredags fick jag hem en ny sminkpalett från hemsidan brallis.se. Blev en palett från märket Morphe Brushes. Valde paletten som heter 35T vilket är en sminkpalett med ögonskuggor i taupe färger. Finns både matta och skimmrigade skuggor som passar mig perfekt. Skuggorna har sjukt bra pigemtering för att vara en budget palett, så kan verkligen rekomendera denna palett. Finns även andra paletter som innehåller massor av andra färger.
 
Någon av er som har något ifrån Morphe Brushes? 
 

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

OMG JAG MÅSTE HA DENNA :D

Svar: Köpte min på brallis.se kolla där! :D
Elin Karlborg

2015-10-15 @ 15:19:12
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: Emma Grann Fotografi

Så fina färger!

Svar: Ja visst är det :)
Elin Karlborg

2015-10-15 @ 19:35:10
URL: http://emmagrannfotografi.blogg.se/
Postat av: Erica Andersson

så fin palett!

2015-10-20 @ 17:33:39
URL: http://yourserica.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback