Nya röda hörlurar

Idag får ni inlägget som egentligen skulle komma upp imorgon. Dock kommer ni få ett annat inlägg imorgon, var och gjorde en stor förändring idag. Fast mer om det imorgon. 

Igår var vi ju på ikano huset och lämnade in syrrans mobil. Fick ju med mig en ny sak hem då också. Vilket var ett par nya fina hörlurar ifrån urbanears i färgen tomato. Köpte det för att mina jag har nu börjar bli dåligt ljud i. Mitt tredje par hörlurar där ifrån, tror jag spelar för hög musik i dem, så det är därför de kanske går sönder hela tiden. I alla fall köpte dem inne på Telia för 299kr.

Har ni några hörlurar ifrån urbanears och vad tycker ni om dem? 

Kommentarer
Postat av: Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma

Snygga!

Svar: ja, visst är dem. Såå fina! :D
Elin Karlborg

2015-11-30 @ 21:51:38
URL: http://emblasofia.blogg.se
Postat av: Denise Taylor

Snygga! :D

2015-11-30 @ 22:06:50
URL: http://denisetaylor.se
Postat av: Anna

Jag har också såna, fast i Corall! Jag tycker de funkar bra, får dock lite ont runt öronen. Att det beror på volymen tror inte jag, men ja... Känns som att det snart är dags att inskaffa nya här med :D Fina dina var!

2015-12-01 @ 00:15:49
URL: http://forestman.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback