Första Advent

Första advent idag och inte långt kvar till julafton. Idag åkte vi till Ikano huset, blev inget Ikea som jag skrev igår. Utan lämnade i syrrans mobil på lagning. Själv fick jag med mig en ny pryl hem, visar er den på tisdag. Åkte efter det direkt hem till mormor på fösta advent fika. Vilket både var gott och trevligt. 

Mormor skulle upp på vinden och då kom hon på att hon hade en kappa där uppe. Vart jätte glad när jag såg den, liksom har letat efter en sådan kappa hon hade. Slutade med att jag tog med den hem. Kappan kommer ni självklart få se i ett annat inlägg. En bra dag med andra ord! 

Hur har er första advent sett ut? 

Kommentarer
Postat av: Frida

Min första advent var lugn :)

Snyggt mobilfodral föressten :)

2015-11-30 @ 06:07:19
URL: http://fridanyburgs.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback