Stockholm och Brunch

Söndag igen och det innebär att ni får ett nytt blogginlägg. I torsdags var jag och min klass i Stockholm för att gå på fotografiska som jag redan har nämt. Fotografiska var väl helt okej kunde ha varit bättre. Bästa där var toaletterna. Efter det blev det några timmar på stan jag, Stina och Jakob sprang runt till alla butiker, nästan. Var helt slut efter den dagen. Vad jag köpte i Stockholm kommer upp på bloggen nu på onsdag. 

I fredags var det skola först som vanligt och efter det fick jag agera chafför åt mamma och hennes vänninor. Inget speciellt egentligen men tänkte att ni vill veta.

Igår var Emma x2 och Molly här på brunch. Vi hade fixat frukt, amerikansk pannkakor, scones och massa annat gott. Var hur trevligt som helst och det måste vi göra om någon gång. På kvällen var det Melodifestivalen och ja det var väl helg okej. Tycker dock det är tråkigt att Molly Pettersson Hammar inte gick vidare. 
Idag har jag inte gjort något typ. Tänkte nu måla naglarna och sedan gå och lägga mig och kolla på någon film. 


Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback