On the road again tour sweden 2015

Idag var det en bra dag, nästan lite för bra. Anledningen till att det var en bra dag var för att idag släppte One Direction pre-sale biljetter till deras konsert nästa år på Ullevi i Göteborg. Hade ställt klockan på halv nio för vid nio släpptes biljetterna. Men när jag vaknade typ fem minuter innan nio kände jag bara "nej jag orkar inte". Hade då tänkt somna om igen, men istället hämta jag datorn och skulle bara kolla om man kunde lyckas få tag på biljetter för skojs skull liksom. I alla fall jag klickade in på länken och lyckades först få tag på biljetter till ståplats på sektion yellow. Behöll i alla fall de biljetterna och öppnade upp en ny flik på datorn och skulle testa att se om jag kunde få på antingen sektion blue eller red vilket är längre fram än vad yellow är...

...Och vet ni jag lyckades få tag på biljetter i sektion blue alltså längst framme vid scen! Hamnade nästan i chock när jag såg att jag hade fått biljetter på blue, eller jag hamnade nog i chock och samtidigt började gråta av glädje. Dock så är det ståplats så får väll se om man kan komma nära scen. Så nästa år är det jag som ser One Direction igen för tredje året i rad. HELT SJUKT! OCH MED SÅ MYCKET BÄTTRE PLATSER + MYCKET NÄRMARE KILLARNA. KOMMER JU FAN KUNNA FÅ ÖGONKONTAKT MED DEM!!!!! AHH JAG DÖR AV TANKEN!!! HEJ TILL MITT INRE FANGIRL! 

Någon som vill hänga med mig är det bara att höra av sig! 


Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback