Det var ett tag sen...

Hej på er alla!
Det var ju inte igår jag bloggade direkt. Senaste gången jag bloggade var i oktober någon gång eller så var det i november. Har ingen kolla på när senaste gången var. Hoppas ni inte saknade mig allt för mycket. 
 
Måste erkänna att jag har tänkt att skriva detta inlägg sedan i början av det nya året, men det blev aldrig av helt enkelt. Anledningen till det är förmodligen att det har varit så himla skönt att bara inte behöva bry sig om att skriva ett blogginlägg om dagen. Kände att jag var tvungen att lämna bloggen och bara strunta i allt som hade med bloggen att göra och att känna press på mig själv till att behöva blogga... Men nu ni ska jag försöka att komma igång lite smått med bloggen. För det är ju kul, men inte när man har press på sig själv, som jag kände att jag hade där i oktober förra året. 
 
Vad har jag gjort då nu när jag har varit borta? Ja, det är en fråga jag har tänkt på en del. Har gjort massa saker, men kommer typ bara på två saker som jag berätta för er. Det har blivit ett nytt år, jag har firat jul, varit i Stockholm på nyår, varit med kompisar, börjat dansa igen efter allt för många års upphåll ifrån det, varit på Avicii, åkt skidor i Romme. Som ni kan läsa så har jag gjort en hel del, men även väldigt mycket mer. 
En sista gång säger jag att jag nu ska försöka att hålla igång bloggningen. Lite senare kanske det kommer upp yttligre ett inlägg, men det är sånt som märks.
 

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback