Önska mig lycka till!

Har suttit flera gånger och tänkt på att börja skriva ett inlägg, men har lika fort släppt den tanken. Nu känner jag att det kanske är dags att ta tag i bloggen och verkligen, verkligen försöka att blogga minst en gång om dagen i alla fall.  Svårare kan det inte bli liksom och ett inlägg om dagen är inte direkt jobbigt att slänga ihop. 

Om jag känner mig själv rätt så kommer detta gå åt skogen, men om jag försöker så kommer jag lyckas. SVÅRARE ÄN SÅ ÄR DET INTE! 
Detta känns mer som ett pepp talk inlägg till mig själv än ett inlägg för er läsare. Men jag behöver det.
MIN BLOGG MITT LIV! 

Nu när det är sommarlov borde det egentligen inte vara svårt att blogga. Jag har ju all tid i världen liksom. Från och med idag ska jag ta tag i min blogg och bli bättre på att blogga. 
ÖNSKA MIG LYCKA TILL!  

Kommentarer
Postat av: Sara - träning och hälsa

Stort lycka till ;P är precis lika dan. Sådan tur släpper det när man kommer in i det och ett inlägg om dagen blir två och sedan tre och så rullar det på ^^

2014-06-25 @ 02:04:57
URL: http://nolongerironic.shapemeup.se
Postat av: Emma

Yeeeeeey äntligen, så kul!!! :)

2014-06-25 @ 21:16:35
URL: http://fotoemmma.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback