1 oktober 2013

Följer väl strömmen och säger att det är första oktober idag om ingen har missat det. Känns som att de flesta bloggare har nämt det idag. Jobbade hemma idag, spelade in en ny video som just nu håller på att laddas upp, ätit & målat naglarna. Det är några saker jag har gjort idag. 

Ska försöka ännu en gång att bli mycket bättre på att blogga, ska försöka att mobil blogga när jag har tid vilket jag oftas har. Hoppas eran första oktober har varit bra och att ni är nu redo för hösten/vintern. 

- collage av mig & bilder ifrån WeHeartIt -

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback