En animation i ofokus

 
Fotade i söndags tror jag det var. I alla fall skulle ta lite bilder när jag låg ner på trä trallen vi har runt poolen, men som ni kan se failade jag rejält med det. Alla dessa bilder jag fotade blev i ofokus. Vad gör det egentligen? Tänkte efter lite och kom på att varför inte göra en animation av alla bilder istället. För på något vis och vänster blev de rätt häftiga. Sista inlägget för idag och om det blir för jobbigt så kan ni alltid trycka på esc knappen. 
 
UPDATE: Upptäckte att det inte funkade att klicka på esc knappen för att få animationen att sluta. Det kan funka om man har en annan dator, själv har jag en MAC och det funkade inte på den. 

Kommentarer
Postat av: Molly

Så söt du är Elin! haha :) <3

Svar: Du är söt Molly <3:)
Elin Karlborg

2013-05-30 @ 09:32:49
URL: http://kamera.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback