TV-Serie Tips: 90210

Serie: 90210 
Gener: Drama 
Säsonger: 5
Betyg: 10/10 
Skådespelare: Shenae Grimes ¦ Tristan Wilds ¦ AnnaLynne McCord ¦ Matt Lanter ¦ Jessica Lowdes ¦ m:fl 
 -collage gjort av mig & bilderna kommer från we♥it & google- 
 
Ååh säger jag bara. Denna serie är en så typisk tjej serie enligt mig själv. Kommer inte riktigt ihåg när jag började att titta på denna serie. Det jag kommer ihåg är att jag vart som besatt efter redan första avsnittet. Dock så började jag att se på säsong 2 direkt, men det gjorde inte mig något fattade handligen efter ett par asvnitt och efter det fattade jag mer och mer. Kollade nog minst på 10 avsnitt varje dag, vilket jag egenligen inte borde ha gjort men vad gör man när man är som besatt av en sjukt bra serie. I varje avsnitt sitter man och dräglar över alla snygga killar och ja, man blir så himla arg när saker och ting i serien inte blir som man själv vill. Man vill ju att allt ska vara så perfekt hela tiden, dock så är det ju inte så för då skulle de inte bli någon bra serie direkt. 
 
Såg idag det allra sista avsnittet av serie. Satt seriöst och tjöt i slutet för det var så fint och för att det var det allra sista avsnittet. Vad ska jag kolla på nu när denna serie är slut? Någon som har ett tips på en bra serie?
Ska förmodligen kolla på säsong 1 bara för att jag inte har sett det, men det blir ju inte spännande när man redan vet vad som kommer hända. Aja, får se hur jag gör med det. Kanske ska börja kolla på den äldre verisonen av 90201 som heter Beverly Hills 90210. Har också sett några avsnitt på den serien med och vart som fast då med, men inget slår ju den nya verisonen av serien. Hoppas ni läsare blev intresserade av att se på denna serien nu i sommar. En perfekt sommarlovs serie kan jag lova er. 

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback