07:23

Måndag ännu en ny dag på detta sommarlov och jag vaknade exkat vid 06:00 i morse. Vaknade av att jag hade ont i magen och var då tvungen att gå upp och hämta panodil. Det var för en timme sedan ungefär och jag är fortfarande vaken. Kan säga er att det är inte ofta jag Elin Karlborg går upp sex på morgonen på ett sommarlov och om jag skulle göra det måste det vara för en speciell anledning. Gick och la mig igen efter att jag tog panodilen och tänkte nu ska jag somna om igen, men NEJ jag är fortfarande vaken och har till och med hunnit att äta frukost och sett på ett avsnitt av Glee. Ska nu då antingen försöka somna om igen eller kolla på ännu ett avsnitt av Glee eller göra något annat. Vad det blir av dessa sakerna vet jag inte, men uppdaterar er senare om vad jag valde att göra. 

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback