Tv-Serie Tips: The Carrie Diaries

Serie: The Carrie Diaries 
Gener: Drama ¦ Romantik
Säsonger: 1
Betyg: 7/10 
Skådespelare: AnnaSophia Robb ¦ Austin Butler ¦ Stefania LaVie Owen ¦ Chloe Bridges ¦ Matt Letscher ¦ m:fl 
-collage gjort av mig & bilderna kommer från we♥it & google-  
 
Måste tipsa er läsare ännu en gång om en otroligt bra tjej serie. För er som inte har hörtalats om den så heter denna underbara serie The Carrie Diaries. Serien är baserad på den populära serien Sex And The City. Ni som gillar Sex And The City serien kommer förmodligen också att gilla denna serie med. Dock har jag inte tittat på den serien eftersom att den inte har tiltalat mig i smaken direkt. Viserligen så handlars The Carrie Diaries om hur hon hade det innan SATC serien, eller det så som jag har fattat allt ihop. 

Tittade på det första avsnittet och tyckte mer att nja, denna serie är nog inte så jätte bra. Men tänkte om där lite om tänkte ge hela serien än chans till och det var tur att jag gjorde det för denna serie är så himlans super duper mega bra. Tittade klart på den under en veckas tid och vart så "ledsen" när jag kom till sista avsnittet, för jag ville ju att serien inte skulle ta slut. Jag ville ju fortsätta att kolla på denna serie. Än så långe finns det bara en säsong. Som har 22-24 avsnitt, vet inte riktigt säker hur många avsnitt det var. 
 
"Ledsen" behöver jag inte vara längre för de håller på att planerar en säsong två. Snacka om att jag vart glad när jag fick reda på det och förhoppningsvis så kommer det att bli av. 

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback