Ingen blogg inspiration

Förlåt för att jag inte har bloggat de senaste dagarna. Har haft "fullt upp" eller rättare sagt det har varit mycket som har hänt i helgen som var. Tänkte bara berätta lite kort om vad jag gjorde.

I fredags var det äntligen dags för RIX FM FESTIVALEN i Linköping och självklart gick jag på den med Emma, Elin, Molly och Cornelia. Köade i cirka 4 timmar bara för att få plaster längst fram. Vilket det var värt. Hade i alla fall jätte kul och Eric Saade har rört min hand och lite andra folk med.

I lördags åkte jag igen in till Linköping och kollade på Darin samt fotade. Han var lika bra i verkligheten som han är på TV. Åkte efter det hem och gick typ och lade mig och sov. Vaknade upp dagen där på vid ett på dagen. Snacka om att jag var trött. Söndagen bestod mest av att slappa.

Juste det skolan har med börjat och det tar ju på krafterna med lite. Det är de saker som har hänt nu när jag inte har bloggat.

Som rubriken säger så har jag ingen direkt blogg inspiration just nu för tillfället, men ni läsare kan mer än gärna komma med förslag på vad jag kan blogga om.


Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback